Вячеслав Колісник, директор компанії «Прушиньскі», дав інтерв’ю Українському Центру Сталевого Будівництва (УЦСБ), в якому обговорюються питання напрямків сучасного маркетингу на ринку сталевого будівництва, а також наведені успішні приклади реалізації в Україні продукції компанії Прушиньскі.
На думку Вячеслава Колісника, важливими напрямками в роботі компанії «Прушиньскі» є розвиток нових сервісів для дилерів та регіональних представників, які працюють з кінцевими споживачами в сегменті котеджного будівництва; а також підтримання особистих контактів в сегменті В2В, навіть з тими будівельними та проектними організаціями, які зараз мають тимчасові труднощі.
В інтерв’ю також порушені питання “просування” продукції та підтримання позиції лідера на ринку огороджувальних конструкцій в умовах кризи, жорсткої конкуренції та обмежених ресурсів.
Повну версію інтерв’ю читайте тут.
Cоцмережі: